Poradna Evolve SonixbALM301

Autor: | Vloženo: 12.03.2013 000 09:13 | Témata: Poradna Evolve SonixbALM301

Kdo zajišťuje záruční servis pro Liberecký kraj

Při okolní teplotě prostoru 25°C a více max.35°C nejde aktivovat,při poklesu okolní teploty na 10-15°C aktivace bez problému.

  • 12. března 2013 - Oficiální zástupce značky Evolve

    Dobrý den,
    veškeré zbozi Evolve vyjma mobilních telefonů Evolve se reklamuji u prodejce.

    S pozdravem

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • Kohout Vladimír

      13. března 2013 - Kohout Vladimír

      Pozáruční servis je řešen stejně?Zdá se to pro uživatele nepohodlné.V případě zaslání na opravu je střežený obkejt bez ochrany.(min. 30 dnů).
      Dovozce nebo prodejce by měl mít nasmlouvané organizace schopné provádět opravu v místě instalace.
      Očekával jsem vyjádření technika zda reakce na okolní teplotu je běžná.


  • Kohout Vladimír

    Kohout Vladimír

    18. března 2013

    To nikdo nezná kdo provádí pozáruční servis alarmu Evolve?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Evolve

      18. března 2013 - Oficiální zástupce značky Evolve

      Dobrý den,
      pozáruční servis řeší Ostravská centrála, adresa je Tvardkova 8, 710 00 Ostrava


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.