Nákupní rádce
poradna iGET Security M2B
Uzavřené dotazy
Displej nic neukazuje
18. září 2020
Po výpadku elektřiny pod dobu několika hodin alarm "nenaskočil". Displej je čistý, nic neukazuje. Po vypnutí a znovuzapnutí se rozsvítí všech šest ledek a to je vše (svítí trvale), někdy začne houkat siréna.
bez odpovědi
Neposiela sms
13. července 2020
dobrý deň, alarm mi zrazu prestal odosielať sms. vie niekto poradiť čím to môže byť a ako to odstrániť ? Ďakujem
bez odpovědi
Aplikace M2B
15. ledna 2020
Zdravím, funguje vám někomu aplikace doporučená k tomuto alarmu? Na Google Play jsem ji nenašel a po stažení z ofi stránky a instalaci se ukončuje ihned po spuštění. Telefon Samsung G S7 Edge, Androis 8.0.0.
bez odpovědi
Aktivace, deaktivace pomocí SMS
5. února 2019
Nefunguje aktivace, nebo deaktivace pomocí SMS, uvedená na konci seznamu příkazů pro nastavení
bez odpovědi
Lze připojit k baterii bezdrátového čidla síťový z...
11. prosince 2018
Čidla v setu jsou bezdrátová a já chci prodloužit interval výměny baterie.
bez odpovědi
Dobití sim karty
23. září 2018
Lze dobíjet sim kartu přímo v alarm jednotce, nebo v telefonu? Děkuji za odpověď.
bez odpovědi
Deaktivace sirény
15. září 2018
Chtěl bych se zeptat, zda se dá vypnout popřípadě ztlumit zvuk sirény. Děkuji.
bez odpovědi
simirbystre
Bezdrátový pohybový PIR detektor
25. května 2018
Dobrý den, bude spolupracovat bezdrátový pohybový detektor M3P1 z novější sady iGET SECURITY M3 se starší sadou iGET Security M2B. Děkuji Marek
bez odpovědi
Aktivace ochrany
17. února 2018
Dobrý den dnes jsem nainstaloval systém, chci se zeptat jestli u tohoto modelu funguje, že zadáte heslo na ochranu zon, poté využít 60 sekund pro odchod. To heslo mi funguje pouze při odblokování, ale chtěl jsem to využ...
bez odpovědi
Vybité baterie
13. prosince 2017
Dobrý den, upozorní alarm na skutečnost, že je jedno z čidel či magnetu nefunkční z nějakého důvodu, např. vybití baterie? předem děkuji za odpověď
1 odpověď
Vypnuti/deaktivace houkajici sireny
24. října 2017
Prosim o radu, jak korektne vypnout houkajici sirenu pomoci centralni krabicky s klavesnici. Co presne musim zadat? Nyni jsem zkousel po otevreni dveri a spravne zacalo houkat, zadaval jsem na klavesnici ihned #### heslo...
1 odpověď
Postupná aktivace detektorů s prodlevou
24. října 2017
Dálkovým ovladačem aktivuji ústřednu. Při poplachu ( aktivaci čidla pohybem) přijde SMS o narušení. Při následném dalším pohybu a aktivaci dalšího detektoru přijde další SMS až asi po třech minutách. Nevím, jestli je tak...
1 odpověď
Dobrá den,prosím utáhne tento alerm dve stejné hou...
24. října 2017
jednu houkačku,mám venku a ta nejde slyšet přes okna uvnitř,děkuji
1 odpověď
Drátová čidla P8 vyvolávají náhodné falešné poplachy,
24. října 2017
Popis : na alarm M2B připojena tři drátová čidla P8, instalace na dveřích dle návodu, kovová futra, dřevěné dveře, pevné bez pohybu.Problém: náhodné poplachy 1x v průběhu 12 hodin.Prosim o radu.
1 odpověď
Spárování s telefonem
21. června 2017
Dobrý den, mám tento alarm krátce, funguje dobře, ale mám problémy s jeho aktivací a deaktivací. Dělal jsem to mobilem dle manuálu, pak jsem objevil aplikaci iGET security, ale ta s alarmem nekomunikuje, vždy mi napíše ú...
1 odpověď